פרויקט העסקים הקטנים והבינוניים של mynet בשיתוף גוגל ישראל הגיע אל סיומו, וזוהי הזדמנות לראות מה למדו בעלי עסקים שלקחו חלק בסדנא ועד כמה התהליך היה אפקטיבי עבורן.

בעלי עסקים בכנס -

אביאור, מרהיטי הכח, מהבעלים של המותג מיליון כסאות, אשר קיים קרוב לעשר שנים, מבחין את החשיבות של השיווק הדיגיטלי "תחום הדיגיטל מאוד עירני אצלנו, הן מבחינת קידומים והן מבחינת פרסומים. שמחנו להגיע לסדנא על מנת לחבר את כל הקצוות. ההבנה של אפשרויות השיווק הדיגיטלי, בעיקר כאשר מדובר בגוגל וב mynet מאפשרים לנו להגדיל את הטראפיק אל האתר שלנו ולהגיע אל קהל לקוחות חדש. מעבר לכך, שהסדנה היתה מאוד מקצועית, נעימה וגם קיבלנו כמה טיפים חשובים באשר לצילומים המוצרים".

הנמורולוגית גלית נתן-

הנומרולוגית גלית נתן, המספקת שירותי ייעוץ והעצמה לפי שם ותאריך לידה, מפרסמת באמצעי המדיה הדיגיטלית והיא מאוד ממליצה לבעלי עסקים קטנים להבין איך הם יכולים לחסוך על הוצאות הפרסום "המטרה, בעיקר בקרב בעלי עסקים קטנים, היא לא להוציא אלפי שקלים על פרסום שלא מניב לקוחות, כך שאני מאוד ממליצה על סדנה זו, ואפילו הייתי רוצה ללמוד יותר בסדנאות נוספות. קיבלתי כלים מבחינת תפעול חינמי באמצעות גוגל, הסדנא היתה מאוד טובה ומעשירה".

אתי מתמנון הופ-

אתי, מחברת תמנון הופ בע"מ, המספקת פתרונות מתקדמים בתחום האלומיניום ומתקני כביסה לבתים ומיבנים מספרת כי "הארגון היה מאוד מקצועי. הצוות מגוגל היה מאוד נחמד, אדיב ותומך, וליווה אותנו באופן פרטני בסדנה. הייתי שמחה אם היתה סדנת המשך בכדי שאוכל ללמוד עוד." 

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו