איך להסתגל לגדילתה של חברה בתור מנהל שגדל בה?

צמיחה היא סימן להצלחה של חברה, אבל היא גם יכולה ליצור מורכבות, במיוחד עבור מנהלים שהתחילו לעבוד בה כשהיא הייתה עוד קטנה ועלו בסולם הדרגות עם הזמן. התאמה להתרחבות החברה דורשת לא רק הסתגלות לתפקידים ואחריות חדשים אלא גם טיפוח התפתחות הצוות ושמירה על תרבות החברה. על אף שזה יכול להישמע מאתגר, השינוי הזה מציע הזדמנות ייחודית לעצב את הכיוון העתידי של החברה ולתרום להצלחתה ולהצלחת הקריירה שלכם כאחד. בואו נתעמק בזה כאן!
תהליך צמיחה
תוכן עניינים

אימוץ אחריות חדשה

ככל שחברה גדלה, היקף תפקידו של המנהל נוטה להתרחב בדרך כלל. אתם עלולים למצוא את עצמכם מפקחים על צוותים גדולים יותר, מנהלים תקציבים משמעותיים יותר, או מעורבים בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיים. תאמצו את האחריות החדשה עם ראש פתוח ומחויבות ללמידה מתמשכת. חיפוש אחר תוכניות פיתוח או הכשרה נוספת יכול להיות שימושי מאוד בשלב הזה, כי זה יכול לצייד אותכם במיומנויות ובביטחון הדרושים כדי להצליח בתפקיד שלכם, שיכול להרגיש לכם בתור תפקיד חדש לגמרי. זה גם השלב שבו חשוב ללמוד להעביר לאחרים משימות שנהגתם לטפל בהן באופן אישי. זה דורש אמון בצוות שלכם ופיתוח מיומנויות תקשורת ומנהיגות אפקטיביות. זאת גם הזדמנות להעצים את חברי הצוות שלכם, לעודד אותם לקחת על עצמם אתגרים חדשים ולצמוח בייחד אתכם ועם כל החברה.

שמירה על תרבות החברה

ככל שחברות צומחות, שמירה על ערכי הליבה והתרבות שתרמו להצלחתן יכולה להיות יותר ויותר מאתגרת. למנהלים שנמצאים בחברה מימיה הראשונים, הדבר מהווה אחריות ייחודית לפעול כשומרי תרבות החברה. אתם ממלאים תפקיד חשוב בעיצוב הערכים וההתנהגויות המגדירים את החברה, כדי לוודא שחברי צוות חדשים מבינים ומאמצים את העקרונות האלה. שילוב תהליכי הצטרפות מובנים ופעילויות קבועות של בניית צוות יכולים לעזור בחיזוק תרבות החברה בקרב עובדים חדשים. גם מתן משוב והכרה בהישגים התואמים את ערכי החברה יכולים לחזק עוד יותר את התרבות הארגונית, כדי שהיא תישאר כוח מנחה למרות השינויים.

הסתגלות לדינמיקה משתנה

הדינמיקה בחברה צומחת יכולה להשתנות במהירות, תוך כדי בניית צוותים חדשים ומנהלים חדשים. התאמה לתנאים אלו דורשת גמישות ונכונות לשתף פעולה בין המחלקות. בניית קשרים חזקים עם מנהלים וראשי צוות אחרים יכולה לאפשר תקשורת טובה יותר וגישה מגובשת יותר להתמודדות עם אתגרים. חשוב מאוד לשמור בתקופות כאלה על קשר עם הצוות שלכם ולוודא שכולם ירגישו נתמכים בתקופות של שינוי. סנכרון קבוע ותקשורת פתוחה יכולים לעזור להתמודד עם כל דאגה או אתגרים שמתעוררים, לטפח תחושת אחדות ומטרה משותפת.

לסיכום

הסתגלות לצמיחת החברה כמנהל שהתחיל בה את הקריירה שלו בתור עובד יוצרת מערך ייחודי של אתגרים והזדמנויות. תהיו מוכנים ליישם גישה של ראש פתוח לאחריות חדשה, שמירה על תרבות החברה, הסתגלות לדינמיקה ותתכוננו לשינויים רבים שעתידים להתרחש. זה דורש מחויבות לצמיחה אישית, מנהיגות והבנה עמוקה של ערכי הליבה של החברה. עם הגישה הנכונה, אתם יכולים לתרום באופן משמעותי להצלחתה של החברה, לעזור לה להישאר תחרותית ותוססת ולגדול משמעותית בייחד איתה.

במידה ואתם מרגישים צורך בשירות של אימון עסקי למנהלים, Game Changer הם הכתובת.

דילוג לתוכן